sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Fat. Don't eat. You're fat. Fat.

Musta tuntuu, et mun painonnousu on tehny meen suhteelle huonoo. Nalle on intissä treenannu ja raatanu lihasten eteen ja huhhuh miten se on saanu lihasta jo kahdessa viikossa.. Ja mä vaan lihoon. Onhan mulle silmäniloa. Ei tarvi ainakaan hunkseja enää kattella. Mut eipä taida sitä himottaa tällänen löllyvä ihrakasa, makkaroitakin alkanu pursuu joka paikasta. Pitäis varmaan sanoo sille, et joku on muuttunu. Ja kummasti just sillon, kun mulle tota painoo on kertyny.

Hauska juttu miten niinkin laiha tikku, kun Nalle, on kasvanu niin paljon, et se näyttää paljon isommalta, terveellisemmältä. Kahdessa viikossa. Halleluja jos mä pystyisin tekemään oman kroppani eteen noin rajusti duunia, niin olis kyllä armottoman upea kroppa sen jälkeen. Damn. Mut eipä oo mulla varaa salikorttiin. Tällä hetkellä eletään aikoja, kun tuntuu että ees ruokaan ei riitä rahat. Vitun laskut.

Ja siis Nallehan juoksee monta kilometriä päivässä ja käy vielä salilla. Onneks se pitää ees lepopäivän. Siinäpä teille ohjelmaa ketkä lihasta haluutte, ei muuta ko Nallen puoleen vaan kääntyen. Joku salanen resepti sillä on pakko olla, kun ei se mitään mömmöjäkään intissä vedä. Jotain proteiinipatukoita joskus ihan vaan makeenhimoon.

Söin eilen paketin nuudelia ja Nallen pakottaman karkin. Ei sinänsä oo nälkä. Ei vaan tahdo syödä jos en oo ees liikkunu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti